Tuesday, May 25, 2010

Rap-sanger

Jeg har fått litt dilla på rap-sanger i det siste, så jeg tenkte jeg skulle dele noen av de jeg hører på. De fleste er gamle, men, de er som vin, de blir bedre med årene! :)


Coolio er kul. 8)


Den aller beste til Coolio. Den er bare "insane" bra.


Eminem må vi ikke glemme. Han er vel den beste hvite rapperen jeg vet om.


En litt tøffere sang fra Eminem.


En AMV med Bleach som er min favorittserie. Dette er kanskje mer hiphop, men denne sangen av Fort Minor er alikevel råkul.


Dette er den nye norske rapstjerna Sirius som vant Norske Talenter 2010. Elsker denne låta.


Denne er også av Sirius og den falt bra i smak hos meg. ;)

Så da har du noe høre på en stund fremover! ;) Noen som har noen tips til andre bra rap-sanger så bare kom med dem.

No comments:

Post a Comment